Gdzie ja TO mam?
Gdzie ja TO mam?
Amstern 3.14 Amstern 3.14
1345
BLOG

Piekny wyklad pani profesor Pawlowicz na Uniwersytecie Opolskim

Amstern 3.14 Amstern 3.14 Rozmaitości Obserwuj notkę 38

Polecam serdecznie!
Szczegolnie pierwsze 5 minut.
Swiezy ja buleczka, z 2. czerwca.

Z przyczyn techincznych - filmik ma 350 MB - tylko linka.
www.youtube.com/watch

Zapis w skrocie wyzej w paru zdjeciach.
Nie rozumiem, dlaczego ta pani prostestuje zawsze, kiedy o niej powiedziec: profesorka, doktorka, poslanka, pracowniczka. Jeszcze z rozpedu zaprotestuje, kiedy ktos powie: kobieta.

26762

Zobacz galerię zdjęć:

Tu tez nie...
Tu tez nie... W siwej torbie? W brazowej torbie? Jest!! Mozemy zaczynac.

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości